“Er wordt veel gepraat, maar begrijp je echt wat de ander zegt?”

Het lijkt zo simpel: je stelt een vraag, je luistert, je stelt op basis daarvan weer een vraag en je denkt een gesprek te voeren. Maar is dit ook echt zo?
Soms krijg je namelijk opeens ‘gedoe’. Dan blijkt dat je elkaar niet zo goed begrepen hebt.
Hoe kan dit? Waardoor komt dit?

Wat kan er allemaal ‘fout’ gaan in de communicatie?

Heel veel!

Coachingstraject:

In ongeveer vier sessies leer je effectiever en efficiënter communiceren.

  • We bespreken wat communicatie is en uit welke aspecten communicatie bestaat.
  • We analyseren jouw manier van communiceren en bekijken hoe jij gewend bent te communiceren.
  • Doordat we ook samen communiceren, kan ik je vertellen hoe je op mij overkomt en dus op anderen kan overkomen.
  • En tot slot bespreken we effectieve en ineffectieve vormen van communicatie.

Vergoeding
Omdat je werkgever gebaat is bij goede en eenduidige communicatie, is je werkgever soms bereid deze sessies te vergoeden.

Als je beter wilt communiceren of je herkent je in het voorgaande, of je hebt er nog vragen over,
bel 06-14760830, stuur een e-mailbericht of maak gebruik van het contactformulier.